Evidence událostí, činností a doprovodných komentářů včetně jejich zobrazení v kalendáři a sledování jejich stavu
Kalendář
Interaktivní časové zobrazení událostí a činností v různých typech časových přehledů (týdenní, denní,…)
Zobrazení kalendáře dle odpovědných osob, zpracovatelů a účastníků aktivit
Zjednodušené vkládání nových událostí, činností a zakázek v kontextu volných kapacit dle kalendáře
Barevné rozlišování stavů jednotlivých aktivit
Události
Evidence informací z různých jednání (obchodní, výrobní, servisní, osobní, telefonické, …)
Přístup k informacím dle definovaných oprávnění – skupina, uživatel
Automatický import emailových zpráv do událostí
Automatický import zpráv z datových schránek
Kategorizace událostí pro pozdější identifikaci obsahu
Nastavení stavů řešení událostí
Evidence účastníků událostí
Připojení dokumentů k událostem
Tvorba strukturovaných komentářů
Nastavení upozornění na libovolnou událost v libovolném počtu (email a interní zpráva ve WAK Intra)
On-line publikování událostí na webový portál WAK Intra - Help-Desk pro mimo firemní partnery
Přímé odesílání emailových zpráv z událostí definovaným účastníkům
Odesílání zpráv do datových schránek
Evidence souvisejících událostí = nastavení vazeb mezi jednotlivými událostmi
Vazba Událost -> Zakázky
Činnosti
Evidence činností (délka, priorita, datum, popis)
Evidencie zadavatele a jednotlivých zpracovatelů
Stavy činností (uživatelsky definovatelné, např. Plánováno, V řešení, Vyřešeno, Zrušeno...)
Založení činností z kalendáře – podpora plánování realizace činností
Generování činností na základě definovaných úkolů
Vazby na události, komentáře, zakázky
Komentáře
Evidence doplňujících informací k jednotlivým Událostem a Činnostem
Možnost publikace komentářů typu novinky, rady, aktuality apod. na firemním portálu
Prodej produktů a služeb

Zpracování obchodních případů cestovních služeb

Zakázky servisních prací

Autoservisní zakázky

Evidence obchodních případů
Oborově zaměřené uživatelské prostředí pro:
Katalogový kód, upřesňující popis položky, sada položky s hierarchickým rozpadem, vazba na prodejní a akční ceníky, dealerské slevy a slevy na okruhy položek, aktuální výše zásob, rezervace skladových položek na skladech, střediskové členění obchodních případů, dealerské identifikace zakázek.
Napojení na rezervační systémy Amadeus a Galileo, párování nákladů s fakturačním systémem BSP (Billing and Settlement Plan), hromadná fakturace mailem v PDF, export dat do MS Office / LibreOffice (obraty, saldo, zisk), manažerské přehledy poskytovaných služeb.
Ještě více informací k cestovním službám
Typ předmětu servisu (pračka, kolo, ...), značka, model, číslo modelu, výrobní číslo, způsob opravy (servis, výměna, ... ), záruční oprava (Ano, Ne), oprava u zákazníka (Ano, Ne), zajistit svoz / odvoz (Ano, Ne), příslušenství, popis závady.
Typ předmětu servisu (osobní, nákladní, ...), verze SPZ, VIN stav PHM (1/4, 1/2, ...,) velký / malý TP (Ano, Ne), servisní knížka (Ano, Ne), detailní rozpis výbavy vozidla, další příslušenství vozidla, požadované práce.
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Kategorizace zakázek do uživatelských typů
Střediskové členění zakázek včetně střediskového přístupu k datům zakázek
Import objednávek zákazníků z CSV a EDI formátů
Import cestovních služeb ze systémů Galileo, Amadeus, TGV, Rate Hawk
Import objednávek ze shopů
Tvorba obchodních případů elektronicky pomocí čárových kódů a mobilní aplikace WAK SCAN
Generování obchodního případu z kalendáře WAK Intra
Nastavení platebních a cenových podmínek k obchodnímu případu
Diskuzní prostředí – chat, pro sdílení klíčových informací k obchodnímu případu
Připojení dokumentů k zakázce
Automatická nebo ruční rezervace skladových položek
Funkce variantní fakturace obchodních případů
Funkce vyskladnění dodávek obchodních případů
Generování pdf zakázkových listů a jejich odesílání emailem
Funkce pro tvorbu nákupních objednávek
Funkce kalkulace dopravy
Přehledové statistiky všech dokladů u obchodního případu bez vyhledávání
Vyhodnocování obchodních případů
O aplikaci WAK SCAN Mapa architektury systému pro tento modul
Evidence obchodních, výrobních a nákladových položek
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Identifikační karta materiálu, produktu, služby
Členění položek do typů, skupin, okruhů
Čárové kódy
Neomezené prodejní ceníky položek
Akční prodejní ceník položek
Sady a skupiny položek
Nákupní ceník položek
Další měrné jednotky
Nastavení limitních zásob
Evidenci spotřebních daní
Jazykové varianty názvů a popisů položek
Připojení dokumentů ke katalogové kartě
Podpora nákupu v případě podlimitních stavů
Internetový obchod s plným on-line napojením na systém WAK INTRA včetně komunikačního rozhraní Help-Desku.
e-Shop
Registrace nového zákazníka
Přihlášení zákazníka
Zobrazení nabídky zboží.
V katalogu položek systému WAK INTRA je možno určit, které položky budou obchodovány prostřednictvím e-shopu
Objednávání zboží naplněním standardního nákupního košíku
Funkce potvrzení objednávky, která automaticky generuje zakázku v systému WAK INTRA na základě obsahu nákupního košíku
Funkce vystavení faktury k evidované zakázce
Zobrazení historie realizovaných objednávek a vystavených faktur
Help-Desk (Centrum zákaznické podpory)
Registrace nového klienta
Přihlášení klienta
Prezentace firemních informací evidovaných v systému WAK INTRA (aktuality, faq, atd.)
Zápis nového požadavku zákazníkem
Sledování vyřizování evidovaného požadavku
Zápis neomezeného počtu komentářů zákazníkem k evidovaným požadavkům
Zobrazení historie evidovaných požadavků včetně jejich komentářů
e-Shop a Help-Desk demoverze Mapa architektury systému pro tento modul
Máte něco na srdci?
Zavolejte nám na +420 603 173 190 nebo +420 731 182 344, napište na wakintra@waksystem.cz.
Můžete také využít náš kontaktní formulář