Evidence informací o partnerech, odběratelích, dodavatelích, organizacích státní správy, atd.
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
On-line import dat organizace z rejstříku ekonomických subjektů (ARES)
Evidenci adres
Platební podmínky
Cenové hladiny (dealerské a slevové skupiny)
Sledování platební morálky
Nastavení obchodních podmínek
Evidenci neomezeného počtu kontaktních osob a spojení
Evidenci bankovních účtů
Prověřování spolehlivosti organizací v systému CreditCheck
Nastavení procentních slev k okruhům položek
Přehled akčních prodejních cen k organizaci
Připojení dokumentů k organizaci
Rozřazení organizací do kategorií
Hierarchické uspořádání spolupracujících organizací
Přehledové statistiky všech dokladů u organizace bez vyhledávání
Evidence obchodních, výrobních a nákladových položek
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Identifikační kartu materiálu, produktu, služby
Členění položek do typů, skupin, okruhů
Čárové kódy
Neomezené prodejní ceníky položek
Akční prodejní ceník položek
Sady a skupiny položek
Nákupní ceník položek
Další měrné jednotky
Nastavení limitních zásob
Evidenci spotřebních daní
Jazykové varianty názvů a popisů položek
Připojení dokumentů ke katalogové kartě
Podpora nákupu v případě podlimitních stavů
Prodej produktů a služeb
Zpracování obchodních případů cestovních služeb
Zakázky servisních prací
Autoservisní zakázky
Evidence obchodních případů
Oborově zaměřené uživatelské prostředí pro:
Katalogový kód, upřesňující popis položky, sada položky s hierarchickým rozpadem, vazba na prodejní a akční ceníky, dealerské slevy a slevy na okruhy položek, aktuální výše zásob, rezervace skladových položek na skladech, střediskové členění obchodních případů, dealerské identifikace zakázek.
Napojení na rezervační systémy Amadeus a Galileo, párování nákladů s fakturačním systémem BSP (Billing and Settlement Plan), hromadná fakturace mailem v PDF, export dat do MS Office / LibreOffice (obraty, saldo, zisk), manažerské přehledy poskytovaných služeb.
Ještě více informací k cestovním službám
Typ předmětu servisu (pračka, kolo, ...), značka, model, číslo modelu, výrobní číslo, způsob opravy (servis, výměna, ... ), záruční oprava (Ano, Ne), oprava u zákazníka (Ano, Ne), zajistit svoz / odvoz (Ano, Ne), příslušenství, popis závady.
Typ předmětu servisu (osobní, nákladní, ...), verze SPZ, VIN stav PHM (1/4, 1/2, ...,) velký / malý TP (Ano, Ne), servisní knížka (Ano, Ne), detailní rozpis výbavy vozidla, další příslušenství vozidla, požadované práce.
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Kategorizaci zakázek do uživatelských typů
Střediskové členění zakázek včetně střediskového přístupu k datům zakázek
Import objednávek zákazníků z CSV a EDI formátů
Import cestovních služeb ze systémů Galileo, Amadeus, TGV, Rate Hawk
Import objednávek ze shopů
Tvorba obchodních případů elektronicky pomocí čárových kódů a mobilní aplikace WAK SCAN
Generování obchodního případu z kalendáře WAK Intra
Nastavení platebních a cenových podmínek k obchodnímu případu
Diskuzní prostředí – chat, pro sdílení klíčových informací k obchodnímu případu
Připojení dokumentů k zakázce
Automatická nebo ruční rezervace skladových položek
Funkce variantní fakturace obchodních případů
Funkce vyskladnění dodávek obchodních případů
Generování pdf zakázkových listů a jejich odesílání emailem
Funkce pro tvorbu nákupních objednávek
Funkce kalkulace dopravy
Přehledové statistiky všech dokladů u obchodního případu bez vyhledávání
Vyhodnocování obchodních případů
O aplikaci WAK SCAN Mapa architektury systému pro tento modul
Evidence událostí, činností a doprovodných komentářů včetně jejich zobrazení v kalendáři a sledování jejich stavu
Část Kalendář nabízí
Interaktivní časové zobrazení událostí a činností v různých typech časových přehledů (týdenní, denní,…)
Zobrazení kalendáře dle odpovědných osob, zpracovatelů a účastníků aktivit
Zjednodušené vkládání nových událostí, činností a zakázek v kontextu volných kapacit dle kalendáře
Barevné rozlišování stavů jednotlivých aktivit
Část Události nabízí
Evidenci informací z různých jednání (obchodní, výrobní, servisní, osobní, telefonické, …)
Přístup k informacím dle definovaných oprávnění – skupina, uživatel
Automatický import emailových zpráv do událostí
Automatický import zpráv z datových schránek
Kategorizaci událostí pro pozdější identifikaci obsahu
Nastavení stavů řešení událostí
Evidenci účastníků událostí
Připojení dokumentů k událostem
Tvorbu strukturovaných komentářů
Nastavení upozornění na libovolnou událost v libovolném počtu (email a interní zpráva ve WAK Intra)
On-line publikování událostí na webový portál WAK Intra - Help-Desk pro mimo firemní partnery
Přímé odesílání emailových zpráv z událostí definovaným účastníkům
Odesílání zpráv do datových schránek
Evidenci souvisejících událostí = nastavení vazeb mezi jednotlivými událostmi
Vazba Událost -> Zakázky
Část Činnosti nabízí
Evidenci činností (délka, priorita, datum, popis)
Evidenci zadavatele a jednotlivých zpracovatelů
Stavy činností (uživatelsky definovatelné, např. Plánováno, V řešení, Vyřešeno, Zrušeno...)
Založení činností z kalendáře – podpora plánování realizace činností
Generování činností na základě definovaných úkolů
Vazby na události, komentáře, zakázky
Část Komentáře nabízí
Evidenci doplňujících informací k jednotlivým Událostem a Činnostem
Možnost publikace komentářů typu novinky, rady, aktuality apod. na firemním portálu
Správa a vedení skladových zásob. Podpora nákupu zboží a materiálu včetně tvorby objednávek
Část Sklad nabízí
Vedení skladu - ve skutečných nebo v průměrných cenách nebo v měnách
Tvorbu skladových dokladů elektronicky pomocí čárových kódů a mobilní aplikace WAK SCAN
Funkce tvorby skladových dokladů na základě přijatých faktur, vydaných objednávek, zakázek a pokladních dokladů
Sledování stavu položek - skladové karty
Sledování skladových obratů
Rezervace na zakázky
Evidenci výrobních čísel skladových položek
Využití čárového kódu při tvorbě dokladů
Evidenci umístění skladových položek v rámci skladu
Export dodacích listů ve formátech EDI
Tvorbu xml souboru pro celní úřad v případě prodeje lihovin
Část Nákup nabízí
Tvorbu vydaných objednávek elektronicky pomocí čárových kódů a mobilní aplikace WAK SCAN
Funkce tvorby objednávek k dodavatelům na základě zakázek nebo limitních stavů zásob
Evidenci jednotlivých objednávek
Export vydaných objednávek ve formátu CSV a EDI
O aplikaci WAK SCAN Mapa architektury systému pro tento modul
Správa a vedení přijatých faktur, sledování závazků. Podpora výkazů Intrastat
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Evidenci přijatých faktur
různé typy faktur
různé fakturační řady
různé měny faktur
Rozhraní pro importy přijatých faktur ve formátu ISDOC
Rozhraní pro importy přijatých faktur z vytěžovacích aplikací
Funkce pro tvorbu faktur z objednávek odeslaných k dodavatelům
Vzory faktur pro generování pravidelné fakturace
Plán přijaté fakturace
Evidenci osob schvalujících faktury
Stav schvalovaných faktur
Vzájemné započítávání různých faktur
Sledování salda – běžné, strukturované
Přehledy faktur dle středisek, zakázek
Funkce zpracování přiznání DPH a kontrolního hlášení
Funkce pro zpracování agendy Intrastat včetně generování csv souboru
Funkce tvorby příjmových skladových dokladů na základě přijaté faktury
Tvorba vydaných faktur v různých formátech a jejich elektronické předávání. Sledování pohledávek a podpora výkazů Intrastat.
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Evidenci vydaných faktur
různé typy faktur
různé fakturační řady
různé měny faktur
Funkce tvorby faktury na základě dat zakázek, skladových dokladů, jiných typů faktur, vzorů faktur
Tvorbu pdf faktur nebo faktur ve formátu ISDOC nebo EDI
Zasílání faktur e-mailem
Evidenci vytvořených dokumentů faktur
Podpory zasílání zboží spedičními firmami
Plány pravidelné fakturace
Vzájemné započítávání různých faktur
Sledování salda – běžné, strukturované
Přehledy faktur dle středisek, zakázek
Funkce zpracování přiznání DPH a kontrolního hlášení
Funkce pro zpracování agendy Intrastat včetně generování csv souboru
Funkce tvorby příjmových skladových dokladů na základě přijaté faktury
Sledování dealerů
Evidence mimofakturačních plateb, tvorba a evidence příkazů k úhradě
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Evidenci a tvorbu stálých a nepravidelných plateb
Platební kalendář – přehled závazků k platbě bankou
Funkce tvorby platebních příkazů
Evidenci platebních příkazů
On-line ověření bankovních účtů v registru plátců DPH na plat příkazech
Export příkazů do banky v různých formátech
Tvorba datového souboru pro platby složenkou
Evidence bankovních výpisů včetně párování úhrad k pohledávkám a závazkům
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Vedení neomezeného počtu bankovních účtů v různých měnách
Elektronický import bankovních výpisů z bankovních aplikací
Funkce generování výpisů na základě příkazů k úhradě
Evidenci položek bankovních výpisů
Párování položek bankovních výpisů k fakturám a platbám
Import transakcí platebních karet
Statistiky stavů a obratů účtů a výpisů
Vedení hotovostních operací v různých měnách a pokladní prodej
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Vedení neomezeného počtu pokladen v různých měnách
Dva druhy pořizování pokladních dokladů
Párování hotovostních plateb na faktury a platby
Funkce tvorby skladových dokladů na základě hotovostních prodejů v pokladnách
Statistiky stavů a obratů pokladen
Vedení účetních zápisů a knih. Výsledky hospodaření formou rozvahy, výsledovky a uživatelských výsledkových formulářů
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Funkce automatického zaúčtování
Evidenci ručních účetních operací
Přehledy formou účetní knihy, předvahy a účetních stavů
Účetní párování – průběžná inventarizace účtů
Uchovávání historie změn na účetních dokladech
Výpočet účetních formulářů a jejich definice (Rozvaha, Výsledovka)
Přehledy střediskového hospodaření
Účetní přehledy za jednotlivé zakázky
Obnovitelné uzavření účetních a daňových období
Definici hospodářského roku
Funkce roční uzávěrky
Sestavení výkazů DPH a podpora elektronického podání
Vedení evidence majetku firmy a správa daňového a účetního odpisování
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Evidenční karta majetku
Tvorbu a správu účetních odpisů
Tvorbu a správu daňových odpisů
Finanční přehledy majetků
Daňové i účetní odpisové plány
Definici vzorců pro účetní odpisy
Účetní likvidace odpisů a změn (zařazení, vyřazení resp. prodej)
Inventarizace majetku pomocí přenosných terminálů
Správa pracovních poměrů zaměstnanců včetně výpočtu mezd a zpracování ročního vyúčtování. Zpracování odvodů z mezd včetně elektronické komunikace.
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Evidenci pracovních poměrů zaměstnanců
Pracovní kalendář nepravidelné prac.doby zaměstnance
Pracovní kalendář práce na různých střediscích nebo zakázkách zaměstnance
Zpracování nemocenských dávek
Elektronická oznámení o nástupu do zaměstnání a uplatňování slev
Výpočet mezd za pracovníka, středisko, firmu
Výpočet průměrů pro náhrady za pracovníka, středisko, firmu
Výpočet srážek ze mzdy
Generování pdf výplatních pásek a jejich zasílání e-mailem
Přehledy mzdových dat pro zdravotní pojišťovny a pro ČSSZ
Elektronické soubory pro zdravotní pojišťovny a pro ČSSZ
Funkce pro tvorbu příkazů k úhradě mezd a odvodů
Funkce pro zaúčtování mezd
Správa opakujících se dat
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Střediska
Pokladny
Sklady
Měny a kurzy
Kódy DPH
Platební podmínky
Měrné jednotky
Profese
Skupiny položek
Účty
Destinace
Číselníky pro zpracování výkazu Intrastat (Celní sazebník, Transakce, atd.)
Číselníky pro tvorbu cen (Dealerské skupiny, Procentní slevy, atd.)
Rychlý přístup k nejpoužívanějším přehledům systému, včetně uživatelsky vytvořených přehledů
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí přístup k
Přehledům prezentujícím data formou “knih“ – zakázek, faktur, pokladen, atd.
Přehledům prezentující stavy – pokladen, bankovních účtů, účetních kont, atd.
Výkazům – přiznání DPH, rozvaha, výsledovka
Statistikám
Uživatelským přehledům
Přehled posledních importovaných dokumentů
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Seznam posledních aktuálně pořízených dokumentů. Především je určen ke zpracování dokumentů pořízených pomocí aplikace WAK DOC.
O aplikaci WAK DOC Mapa architektury systému pro tento modul
Elektronická komunikace se systémy třetích stran a se státní správou
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Export dat do tabulkových editorů MS Excel a Libre Office
Podporu různých zdrojů dat při importu – SQL, MDF, DBF
Organizace
Položky
Zakázky
Skladové doklady
Faktury
Pokladní doklady
Účetní doklady
Platby
Mzdy – docházka
Internetový obchod s plným on-line napojením na systém WAK INTRA včetně komunikačního rozhraní Help-Desku.
Část e-Shop nabízí
Registraci nového zákazníka
Přihlášení zákazníka
Zobrazení nabídky zboží. V katalogu položek systému WAK INTRA je možno určit, které položky budou obchodovány prostřednictvím e-shopu
Objednávání zboží naplněním standardního nákupního košíku
Funkci potvrzení objednávky, která automaticky generuje zakázku v systému WAK INTRA na základě obsahu nákupního košíku
Funkci vystavení faktury k evidované zakázce
Zobrazení historie realizovaných objednávek a vystavených faktur
Část Help-Desk (Centrum zákaznické podpory) nabízí
Registraci nového klienta
Přihlášení klienta
Prezentaci firemních informací evidovaných v systému WAK INTRA (aktuality, faq, atd.)
Zápis nového požadavku zákazníkem
Sledování vyřizování evidovaného požadavku
Zápis neomezeného počtu komentářů zákazníkem k evidovaným požadavkům
Zobrazení historie evidovaných požadavků včetně jejich komentářů
e-Shop a Help-Desk demoverze Mapa architektury systému pro tento modul
Máte něco na srdci?
Zavolejte nám na +420 603 173 190 nebo +420 731 182 344, napište na wakintra@waksystem.cz.
Můžete také využít náš kontaktní formulář